zondag 29 juli 2018

Crea & Zwolle

Wat was het de afgelopen weken heet! Maar we hebben gelukkig weer wat op adem kunnen komen gisteren. Ik ben wel bezig geweest met het een en ander, zo ben ik de laatste tijd ook weer veel bezig met waterverf. Zulke kaartjes zijn zo gemaakt, maar wel leuk om wat ideeën te proberen. De rechter maakte ik voor mijn zusje en zwager die net verhuisd zijn.


Deze boekenlegger borduurde ik een tijd geleden al, voor een vriendin die graag leest (we wisselen regelmatig boekentips uit). Maar omdat het een verrassing moest blijven, heb ik even gewacht met posten van deze foto.


Ik vertelde in mijn vorige post al over mijn bezoek aan Zwolle. Het was ook die dag al behoorlijk warm. Ik heb veel van de stad gezien en mijn favoriete winkels bezocht. Bij Sostrene Grene kocht ik onder andere de kaarsen en de kurk onderzetter. Het kussen beschreef ik al eerder en is van Dille & Kamille, ik vind het echt een aanwinst op de bank! Het boek kocht ik (uiteraard) bij de geweldig mooie boekhandel Waanders, ik de Broerenkerk.


Waanders is al heel lang een begrip in Zwolle, maar heeft zich in 2013 in de Broerenkerk gevestigd. Ik kan hier heerlijk rondstruinen, je kunt er ook lunchen of thee drinken dus trek er maar een paar uren voor uit. 


De mooie kerkdetails springen meteen in het oog. Ik heb hier, in 2004 -dus ruim voordat het een boekwinkel werd-, mijn diploma ontvangen dus ik heb sowieso bijzondere herinneringen aan deze kerk. Wij hebben hier toen ook een expositie met onze beste werken gemaakt welke voor iedereen te bekijken was. 


Op weg naar de auto liep ik door het mooie stadspark.


 En op de terugweg stopte ik nog even om lekker te struinen bij een kringloopwinkel. Een perfecte dag dus!


1 opmerking:

  1. leuk hoor leuke spulletjes ja aquarellen is best ontspannend om te doen en lekker met dit weer met water bezig hihi oh dat boek is erg leuk heb hem van de bieb geleend tijdje geleden beetje bizar apart fantasy boek leuke kaartjes boekenlegger gebruik ik nu erg leuk bedankt hij staat ook op instagram op mijn boek site dat vond ik wel leuk

    BeantwoordenVerwijderen