zondag 1 februari 2015

Creatief middagje

Sinds de zomer ben ik bezig met onderstaand project. Het ligt weleens een poosje stil, een paar weken soms wel, maar af en toe pak ik het op en werk er weer even aan (maar pfff, wat een werk!! Ik heb het een beetje onderschat). Het is een tekst gemaakt van spijkers en wol, eerder maakte ik ook al iets soortgelijks maar dan kleiner: klik! (Om even duidelijk te maken wat ik bedoel) Vandaag kon ik het hameren afsluiten en beginnen met de wol, fijn!


Mijn eerdere plan was om met één kleur wol te werken maar bij nader inzien leek het me toch ook wel leuk om meerdere kleuren te gebruiken. Mocht dit toch te druk worden dan kan ik het ook weer uithalen en alsnog in één kleur beginnen al denk ik, mezelf inschattende, dat ik dat niet zal doen gezien de hoeveelheid werk die er dan weer achterweg komt. Maar het kán.


Deze kleurtjes wil ik er nog bij gebruiken.


De hyacinten waren uitgebloeid dus verving ik deze door witte druifjes. Ik vind ze zo leuk maar kom ze niet vaak tegen. En net nu ik er niet persé naar op zoek was, zag ik ze bij de supermarkt. Klein geluksmomentje :-) Ik vind ze zo mooi bij deze tijd van het jaar passen: een beetje winters nog, maar met de belofte dat het voorjaar eraan komt.


En tussendoor even pauzeren met een kopje thee. Fijn, zo'n zondagmiddag waarin van alles mag en niets hoeft!


Een fijne week gewenst! En over een poosje zal ik jullie natuurlijk het eindresultaat laten zien, al kan het best zijn dat jullie nog even geduld moeten hebben ;-)

1 opmerking:

  1. mooi hoor en heel werk wel veel kleurtjes ben benieuwd hoe het wordt de mint/ apple groen en framboos roze en blauw vind ik erg mooi samen de licht roze en wit zou ik zelf weg laten maar ja dat is persoonlijk groetjes en fijne week en tot gauw leon10

    BeantwoordenVerwijderen