zaterdag 28 december 2013

Kringloopvondsten & mijn kerst-ijstaart

Vandaag ben ik weer eens naar de kringloop geweest. Het was alweer even geleden, en dan begint het bij mij weer te kriebelen. 


Ik had mijn vriend beloofd niet met al te veel 'rommel' thuis te komen, dus de leuke vaasjes en theekopjes die ik zag liet ik staan. Wel kwam ik thuis met dit leuke vestje met blouse (zit aan elkaar vast) voor maar 3,50. 


En borrelglaasjes had ik nog nodig. Wij zijn zelf niet echt drinkers, maar soms komt er bezoek dat wel een borreltje lust dus wel handig om een paar glaasjes in huis te hebben. Deze zijn wel vrij kitscherig maar omdat ze van de hotspots van Londen zijn vond ik ze toch wel leuk. Links is Buckingham Palace, midden de Tower of Londen met de Towerbridge, en rechts Trafelgar Square.


Ik wil jullie ook nog even de Charlotte-ijstaart showen die ik als toetje voor kerst maakte. Met yoghurt, bosvruchten en meringue-schuimpjes.


Het bord kocht ik een aantal jaren geleden in Normanië, Frankrijk, bij een Brocante.



Een fijne zondag gewenst!

3 opmerkingen:

  1. Helemaal dol op je Londense borrelglaasjes.
    En op de taart natuurlijk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kringloop dingentjes je taart ziet er ook erg mooi uit
    en staat prachtig op het normadische frans bordje beetje kitsch misschien wel maar je kunt er wel een gin of brandy op nemen cheers en een mooie oud en nieuw 2014 gewenst groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the shot glasses you found, real gems!
    And your charlotte russe looks amazing on the pretty French plate - must have taken a while to make!
    Gill xx

    BeantwoordenVerwijderen