woensdag 4 december 2013

A warm winterwelcome on a grey Decemberday

Maandagavond had ik een gezellig crea-avondje met vriendinnen. Iedereen maakte wat ze wilde, gewoon lekker ongedwongen. Dit heb ik gemaakt:


Het raampje heb ik aan de garagedeur gehangen boven mijn twee stoeltjes. Voor een beetje extra kerstsfeer heb ik de mand gevuld met groen wat ik over had (mogelijk gebruik ik dit nog voor een kerststukje maar tot die tijd heeft het hier een prima plekje) en natuurlijk wat kaarsjes om lekker vroeg aan te steken in deze donkere dagen.


Misschien herinneren jullie je deze vogeltjes nog? Toen ik ze kocht wist ik nog niet wat ik ermee wilde maar ik vond ze te leuk om te laten liggen. Nou, bestemming bereikt hoor!


Rode bessen, dennenappels, appelschijfjes en takken van de spar, els en berk. 



Hmmm.. de mand kan nog wat voller! Binnenkort nog maar even een 'bos-sprokkelsessie' doen... (oftewel.. een lekkere boswandeling samen met mijn zoontje)


Het leuke is.. ik kan ook vanuit mijn keuken van het tafereeltje genieten! :-)


En dit maakten mijn vriendinnen: beschilderde potjes, gedecoreerd met lint en glitters. Ze staan nu nog hier te drogen, vandaar ook dat ik gauw nog even wat foto's kon maken. Alles bij elkaar een feestelijk geheel!


En een van de vriendinnen bewerkte een canvasdoek met kit en karton, waarna ze deze in één kleur verfde. Ook een erg leuk idee om te onthouden!  


We waren het erover eens: dit moeten we vaker doen!

3 opmerkingen:

  1. hij is mooi geworden doet mij denken aan iets wat ik op pinterest heb gezien erg leuk groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat kan wel kloppen, ik heb het idee ook van Pinterest :-) (Staat in mijn 'Autumn'-album)

      Verwijderen
  2. I love your twig picture
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen