zondag 2 december 2018

Kerstsnailmail (mét weefwerkje)

Afgelopen week schreef ik al over de leuke post die ik mocht ontvangen. Nu laat ik jullie dan zien wat ik zelf heb verstuurd. Ik ken de ontvangster niet, maar had een klein beetje persoonlijke informatie gekregen over haar gezin, hobby's en werk. Ik besloot de kleuren maar een beetje neutraal te houden, maar toch ook een beetje feestelijk met het goud erbij.

Afbeelding

Degene voor wie ik wat maakte, heeft een dochtertje van 2. Voor haar maakte ik dit rendierknuffeltje. 


Verder knutselde ik deze cadeaulabels:


En ik weefde weer wat. Dit is inmiddels mijn vierde werkje en ik probeerde weer wat uit qua patroon en verschillende materialen. Ik ben wel blij met het resultaat eigenlijk, dit 'wolk'-idee ga ik wel vaker toepassen denk ik.


Ik maakte nog een eenvoudig kaartje met knoopjes en een fineliner.



En de snailmail vulde ik nog aan met een paar kleine goodies: ik maakte vrolijke coctailprikkertjes met maskingtape, ook gebruikte ik deze tape op waxinelichtjes en als laatste voegde ik een zakje gouden sterretjes toe om de kersttafel extra feestelijk te maken (of om mee te knutselen natuurlijk).


P.s. En dan is het alweer december! Ik wens jullie hele fijne decemberdagen toe. Geniet van de voorbereidingen en geen stress, niet alles hoeft perfect! Ik zal deze maand zeker nog een paar keer posten.

1 opmerking:

  1. leuk hoor ziet er heel feestelijk uit mooi ook dat oker geel en goud thema oh vandaar die rendier patroon pin op pinterest ziet er gezellig uit ze zijn er vast heel blij mee oh dec stress daar heb ik zelf soms best last van dec is best druk bij ons 3 verjaardagen op feestdagen op sint en de dag voor kerst dan de kerstdagen en dan oud op nieuw alles plannen en voorbereiden is ook best druk ben dan vaak blij met januari lekker weer wat rust het is allemaal heel gezellig hoor daar niet van maar wel beetje veel

    BeantwoordenVerwijderen