donderdag 18 oktober 2018

Warme voetjes

Eigenlijk twijfelde ik al heel lang of ik een vloerkleed wilde, en welke dan? De reden dat ik twijfelde, is dat kleden altijd snel vies worden voor mijn gevoel, en als je dan wel een neemt, welke dan? Je moet er niet te snel op uitgekeken raken en hij moet bij de inrichting passen. Maar een tijdje geleden liep ik bij Ikea tegen dit kleed aan, de Vindum. Eerst viel mijn oog op dezelfde, maar dan in de kleurstelling donkergroen, lichtblauw, wit, geel. Dat past prima bij mijn interieur en het is een vrolijk kleed. Maar dan zou ik niet zomaar de kleuren even kunnen 'omgooien' dus ik besloot toch voor een van de neutralere kleurstellingen te gaan.


Ik denk zelf dat deze ook wat rustiger oogt dan de kleurige variant, het heeft ook een beetje een Scandinavische uitstraling en daar hou ik van. Hij is heerlijk zacht en warm aan de voeten. De prijs viel ook ontzettend mee (ik kocht hem ook nog met korting) dus mocht hij echt onoverkomelijk vies of versleten raken, dan is wegdoen en een nieuwe aanschaffen ook niet zo pijnlijk. Maar eigenlijk hoop ik er gewoon heel lang plezier van te hebben want ik vind het heel gezellig staan. Mijn zoon ligt nu ook regelmatig lekker languit, en op de vloer zitten is ook geen enkel probleem meer. Wij kunnen lekker warm de winter in!


Op tafel staat nu een schaaltje met hazelnoten uit de tuin van mijn vader. Lekker en het ziet er herfstig uit dus dat is mooi meegenomen.


Binnenkort weer een crea projectje, tot snel!

1 opmerking:

  1. Staat zeker heel mooi!
    Ons kleed is tot de draad versleten moet dringend een nieuwe kopen.
    Maar is zo moeilijk je moet er toch jaren mee doen...

    BeantwoordenVerwijderen