dinsdag 2 januari 2018

Crea in de kerstvakantie

Een nieuw jaar, en kerstvakantie! Eigenlijk zit mijn weekje vrij er al op, maar deze week hoef ik maar twee dagen te werken dus het voelt nog wel een beetje zo. Mijn zoon heeft nog steeds vakantie, en nu de feestdagen weer voorbij zijn en we weer een beetje in ons normale ritme komen (ook wel weer lekker), zijn we regelmatig lekker creatief bezig. Zo tekenen we best vaak, maar ik vond op zolder ook nog een oude doos waterverf, nog van mij van vroeger, en hoewel sommige kleuren op zijn, zat er nog voldoende in om ons mee te vermaken. 


Ik was bijna vergeten hoe leuk waterverf is. Wij verven best vaak, maar dus altijd met plakkaatverf. Maar waterverf heeft zulke mooie kleuren, en het effect is ook zo mooi pastel. Toen het droog was, maakten we er tekeningetjes op met zwarte fineliner, stift en waskrijt. 


Links twee van mij, rechts drie van H. 


We bakten ook nog koekjes. Dat doen we elk jaar in de kerstvakantie en is inmiddels een leuke traditie geworden.


Ik wens jullie allemaal een mooi, gezond en creatief 2018, ik hoop dat het een jaar wordt met veel kleine en grotere geluksmomenten. 

1 opmerking:

  1. leuk hoor de tekeningen de zonnebloemen van van gogh zitten er ook tussen hi hi ja waterverf is best erg leuk en je kunt het zo afnemen met water en kleuren lopen makkelijk door beetje aquarell achtig oh lekker koekjes met sprinkles das wel lekker nog paar dagen vrij moet deze week ook 1 dag en volgende week weer helemaal van start fijne vakantie nog even

    BeantwoordenVerwijderen