dinsdag 30 maart 2010

Weekendje weg

Afgelopen weekend waren we even een weekendje weg, naar het zuiden van Limburg. Inmiddels ben ik helemaal ontspannen weer thuis. Het was ook bijna onmogelijk om niet te ontspannen, met bubbelbad, zonnebank en sauna in het vakantiehuisje en Thermae 2000 naast de deur! In Valkenburg troffen we ook nog een brocantemarkt aan, en daar ben ik helemaal fan van! Dit bijvoorbeeld: een tafel vol oude zeepjes, klosjes naaigaren, oude drukknoopjes en zakjes met kleurtjes erop, wat gordijnverf bleek te zijn. Niets gekocht, maar lekker gesnuffeld. Helaas begon het al gauw te plenzen, dus konden we niet al te lang sneupen.
Verder kwamen we in Valkenburg ook nog dit schattige winkeltje tegen.

Ik ben niet binnen geweest (puur uit zelfbescherming), maar het ziet er toch wel heel leuk uit!

We hebben daarnaast ook nog een bezoekje gebracht aan Maastricht en zijn lekker uit eten geweest. Al met al was het dus een heel geslaagd weekend, maar ik vind het ook heerlijk om weer thuis te zijn bij mijn poesjes: ik ben een echte huismus!

3 opmerkingen:

  1. Heerlijk he zo'n weekend je knapt er zo van op. Goed van je dat je niks kocht. Meestal heb ik een hele week spijt van de dingen die ik gezien had en niet kocht. En dat leuke snoep winkeltje stoer van je dat je daar voorbij liep. Fijne week .......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou dat klinkt als een zeer geslaagd weekend, fijn voor jullie joh!
    Groetjes en een fijne week, Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hé Margriet! Poeh wat knap dat je niets gekocht hebt! Brocante en chocolade, gelukkiger kun je me niet maken! Dus ik ben bang dat mijn knip helemaal leeg had gegaan! En dat winkeltje... lijkt wel een Anton Pieck plaatje!

    BeantwoordenVerwijderen