woensdag 24 september 2014

Het is weer herfst!

Het is weer herfst en de natuur werkt meteen lekker mee; regen, harde wind, een stuk frisser.
Ondertussen pak ik alvast wat spulletjes in want volgende week al krijg ik de sleutel van mijn nieuwe huisje (en dan ook weer wat foto's hoor, maar met al dat inpakken is er hier momenteel weinig om te laten zien..) en ik wil dan ook binnen een week gaan verhuizen. Enerzijds heb ik er zin in, anderzijds begin ik er nu ook een beetje nerveus van te worden. Het is wel een hele verandering en het komt nu wel heel dichtbij...
Maar ik ga er maar vanuit dat het allemaal wel los loopt en dat het nieuwe huis ook gauw als een thuis gaat voelen. Het is er in ieder geval leuk genoeg voor, daar zal het niet aan liggen!

Tussendoor kijk ik nog wel een beetje op Pinterest. Even lekker ontspannen kijken naar mooie plaatjes en ideeën opdoen. Ik zal er een paar met jullie delen, gewoon leuke simpele ideetjes waar je huis wel meteen een stuk gezelliger van wordt. En in herfstsfeer natuurlijk :-)

Fall Printable

Een leuke printable van secretsofamodernmama. Lijst hem in en je hebt al een leuk decoratief item!

Autumn sign

Of sjabloneer een leuke herfsttekst op een mooi stuk hout. 

easy fall maple leaf crochet

Of haak een paar leuke blaadjes, hoe je dat doet lees je hier! Je kunt een paar losse haken, maar het is ook leuk om er een aantal te maken en hier een slinger van te maken.

Hand and Seek: Autumn Paper Banner Tutorial With Download

En over slingers gesproken, deze slinger is een printable van Hand and seek. Erg leuk om -als je die hebt- aan de schouw te hangen met wat leuke decoratie erbij. Aan de kast is ook leuk, of gewoon aan de muur.

Pumpkins carved with a drill!

En het laatste idee is ook zoiets van 'je moet er maar op komen'. Op deze manier kun je natuurlijk het welbekende gezichtje maken, maar ook erg leuke andere patroontjes! 

En natuurlijk zijn er op Pinterest nog talloze andere ideeën te vinden, het is zo verslavend!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten