dinsdag 13 mei 2014

Cath Kidston shoes!

Voor de zomer had ik nog fijne gympen nodig om een eind op te kunnen lopen. Handig immers voor dagtochtjes, en voor op vakantie (we gaan na 5 jaar géén vakantie nu eindelijk weer even weg: naar Noord Frankrijk!). Ik kwam tot nu toe nog niet heel geweldige gympen tegen, totdat ik deze zag, van Cath Kidston:


Maar welke moesten het worden? De zomerse, schattige witte of de eveneens schattige en meer praktische (qua kleur dan) blauwe? Ze vielen enorm mee qua prijs dus bestelde ik ze allebei. 
Zo jammer dat Cath geen winkel in Nederland heeft, want het is met schoenen toch altijd wel prettig om ze voor aankoop te kunnen passen. Maar goed, die gok moest ik dus maar nemen. 


En vandaag kwam dan de postbode met dit vrolijke pakketje! Ik stond hem al in de deuropening op te wachten :-)


En gelukkig... het heeft goed uitgepakt. 


Ze passen, en zien er in het echt net zo leuk uit als op de website. Helemaal blij!


Op internet las ik vrij veel negatieve verhalen over de klantenservice van Cath Kidston, maar dit pakket was er op de 7e dag van de beloofde 7 tot 10 werkdagen, dus ik ben tevreden. 


Ik stap vrolijk de zomer in!

2 opmerkingen:

  1. leuke cath gympen en veel vrolijker dan de nu zo populaire allstars die zijn zo saai en iedereen loopt er haast op groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw! Echt iets voor jou! Fijn dat ze goed passen, helemaal klaar voor de zomer.

    BeantwoordenVerwijderen