woensdag 27 juni 2012

Lijstjes

Jullie herkennen het vast wel: je moet een verjaardag / feestje organiseren en je hebt nog zoveel te doen. Help! Hoe zorg je ervoor dat wat móet gebeuren ook daadwerkelijk gebeurt? En dat je alles in huis hebt voor je gasten? Mijn houvast is in zo'n situatie: lijstjes! En ik weet dat ik niet de enige ben ;-)
Zo hebben wij dit weekend weer iets te vieren. Vandaar dat ik alweer dagen met lijstjes in de weer ben:
- het beruchte 'to do'-lijstje natuurlijk
- een 'gastenlijst' (om een inschatting te maken hoeveel en wat er moet komen)
- een boodschappenlijstje
- een lijstje waarop ik noteer welke taart en hapjes ik wil maken
etc.etc....

Sowieso ben ik trouwens wel gek op lijstjes, ook favorietenlijstjes zijn favoriet ;-)
En de lijstjesmogelijkheden zijn eindeloos: favoriete boeken, f. films, f. hapjes, f. landen...

Oké, ik zal in deze post ook vast een paar van mijn favoriete films met jullie delen, want nu moet ik toch tenminste met een lijstje komen... Komt ie (in willekeurige volgorde..)

* The Holiday
* The Notebook
* Miss Potter
* Notting Hill
& (last but not least) * Bridget Jones (beide delen)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten