maandag 19 september 2011

Twinkle twinkle little star...

Zondag weer even met de naaimachine bezig geweest. Op de herfstfair in Orvelte had ik een 'kaal' muziekdoosje gekocht en daar heb ik dit uiltje omheen genaaid. Naar eigen ontwerp, zelf een patroon gemaakt.
Sunday I've been busy with the sewingmachine. At the autumnfair in Orvelte I bought a 'bold' musicbox and I sewed this owl about it. It's my own design and pattern.Gezellig bij zijn uilenvriendjes!
Happy with is owlfriends!

Als jullie dit ook leuk lijkt om te maken, wil ik wel een tutorial met het patroon erbij maken. De uil zit zo in elkaar, bij mij was het in 2 uurtjes klaar!

If you would like to make this owl, I can make a tutorial with the pattern. Within 2 ours your owl is ready!



9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk uiltje heb je gemaakt! Ik ben er op het moment eentje aan het haken, maar zo'n stoffen uiltje is ook enig! Hoop dat je inderdaad het patroontje zou willen delen...
    Groetjes, Joyce Glim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie op mijn blog, leuk!

    Wat maak jij ook prachtige dingen zeg!
    Je uiltjes zijn geweldig, geverfd en genaaid!
    Zulke uiltjes heb ik net op canvas-schilderijtjes gemaakt, grappig ;-). Ze zijn nog niet helemaal af.
    Ik zou dit uiltje van stof ook wel willen maken, erg mooi.

    Groetjes Tamara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er leuk uit, zeg! Heb je dat muziekje toevallig bij mijn zus van SillyWorkshops gekocht? Ikzelf stond ernaast met kleding en Tilda artikelen. De Tilda artikelen heb ik momenteel in de uitverkoop: ik stop met Tilda.
    Groetjes,

    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is deze mooi zeg heb je hier een patroon van want ik heb ook nog een twinkel muziek doosje die ik hier mooi voor kan gebruiken.

    groeten Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi

    Wat een leuk uiltje zeg. ik kwam op je site omdat ik juist opzoek ben om zoiets te maken voor de kamer van onze baby die op komst is. Ik zou wel heel graag een patroon /werkinstructie oid willen , zodat ik er ook 1 kan maken (maar dan zonder muziek erin)

    groetjes

    eline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dames, ik ben van plan om heel binnenkort een patroon met werkinstructie voor het muziekuiltje op mijn blog te plaatsen!

    Eline, gefeliciteerd met je zwangerschap!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. het uiltje is echt heel leuk. Mogelijkheid om het te kopen als jezelf niet zo handig bent?

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hi, wat ontzetten leuk! Mag ik het patroontje, dan ga ik m maken voor de baby!
    Gr.,
    Francis

    BeantwoordenVerwijderen