dinsdag 29 november 2016

Happy rain :-)

Jeej, ik word (opnieuw) tante! :-) Als alles goed gaat volgend jaar juni.
Als klein cadeautje maakte ik dit rammelwolkje. Ik zag iets soortgelijks op Pinterest, zonder patroon, maar het is vrij eenvoudig zelf een patroontje hiervoor te tekenen dus dat heb ik gedaan. 


Kleine baby's hebben al vroeg belangstelling voor de primaire kleuren en bovendien vinden de allerkleinsten de knoopjes vaak heel prettig qua te voelen. In het wolkje zit een belletje, zodat het bij beweging ook een beetje rammelt. Mocht je ook een willen maken, dan raad ik je wel aan om de wolk bij de gekleurde strookjes een keer extra door te stikken zodat de baby het niet zo gemakkelijk lostrekt. De wolk heb ik gemaakt van lekker zacht fleece dus heerlijk knuffelbaar.


Ik was ook nog met een vriendin naar Zwolle, Eerst even neuzen bij Ikea. Ik vond deze keuken zo mooi dat ik hem even op de foto zette. Niet dat ik een andere keuken hoef hoor, gewoon even voor het idee. Ik zou er wel andere lampen bij doen (lekker even fantaseren haha).


We gingen ook nog even kersttrui shoppen voor mijn vriend. Ik heb er nog niet een gekocht maar we hebben wel grappige gezien.


En al bijna december! Ik vind het zo'n leuke maand, en dan vooral de dagen van alle voorbereidingen. Maandag eerst Sinterklaas vieren :-)

1 opmerking:

  1. leuk hoor ja gewoon kijken is ook leuk en dat wolkje is een erg leuk wolkje lekker vrolijk ja altijd leuk en spannend een new aankomt familie lid veel plezier met sinterklaas

    BeantwoordenVerwijderen