zaterdag 15 december 2012

December Daily- 15: Kerstboeken

Om in de kerststemming te komen / te blijven lees ik graag kerstverhalen. Ik liet jullie eerder dit boek al zien, wat ik heb gekregen. Ik ben er nu in begonnen en het is een heel fijn boek met heerlijke kerst-bakrecepten. Ik zal er niet te veel over verklappen maar echt een aanrader (helaas wel weer alleen in het Engels...) Ik vind trouwens de kaft ook zo mooi ontworpen!



Dit lijkt me ook een leuk boek. Ook alleen in het Engels tot nu toe, maar wie weet komt er nog eens een Nederlandse vertaling...


En deze ziet er ook aanlokkelijk uit (en wederom Engels)


Gelukkig zijn er ook mooie kerstboeken die wel naar het Nederlands vertaald zijn, zoals deze van de helaas vrij recent overleden Maeve Binchy. Korte verhalen (ook wel prettig!), wel een wat serieuser boek dan de bovenstaanden maar kerst is natuurlijk niet altijd en voor iedereen feestelijk, dat mag niet vergeten worden. Ik heb hem maar weer even meegenomen van de bibliotheek.


En als laatste deze, die prijkt ook in mijn eigen boekenkast, heel bijzonder kerstverhaal. Ik vond het einde erg verrassend. Absoluut ook een aanrader.


Kortom: genoeg te lezen nog even in de donkere dagen voor kerst. Lekker toch, warm onder de kerstboom of op de bank, kaarsjes aan, boek op schoot... genieten!

1 opmerking:

  1. oh my these all look so wonderful...I love pretty covers...enjoy and hugs for a great week before Christmas.

    BeantwoordenVerwijderen