woensdag 12 april 2017

Kunst & raamtekenen

De winter is nu toch echt voorbij, dus het werd hoog tijd voor nieuwe raamtekeningen. Ik werk momenteel best veel, dus het was er even bij gebleven maar inmiddels heb ik er weer wat op getekend. Op het achterste raam wat planten in potjes (ideaal als je niet echt groene vingers hebt, zoals ik)


En op een van de voorste ramen deze veldbloemen. Met mijn eigen geplante veldbloemen gaat het trouwens ook nog goed, ze hebben net een nieuwe (grotere) pot gekregen!


En afgelopen weekend ging ik met mijn vriend N. naar... (3 keer raden haha)


Ja, dat kan niet missen natuurlijk: het Rijksmuseum! Mocht je er nog nooit geweest zijn, het is echt een aanrader. Je kunt er gemakkelijk de hele dag rondkijken.



En zoveel moois te zien! Ik kan er heel veel over schrijven, maar eigenlijk is het iets wat je zelf moet bekijken en beleven.


En het was ook nog eens stralend weer dus we hadden een heerlijke dag!


1 opmerking:

  1. Ik ben er nog nooit geweest. Erg hè!
    Wat leuk dat je op je raam tekent.
    Ik heb het met de kerst ook gedaan en geen raam was meer veilig. Hihi...

    BeantwoordenVerwijderen