woensdag 3 oktober 2012

Hier wordt je hebberig van: Greengate winter 12/13!

Dus vooral NIET kijken!



grgr2.jpg

grgr3.jpg

grgr7.jpg

Heb ik teveel gezegd?
Ik krijg al helemaal zin in de kerst zo! En kan weer wat dingetjes op mijn verlanglijstje schrijven (heel vervelend...!) Want oh... die kerstballen... die cupcakevormpjes... die kussentjes... dat servies...

Te koop bij onder andere www.bellarosa-webshop.nl en bij www.billiedesign.nl (daar is ook de catalogus te bekijken en te bestellen.) Je bent gewaarschuwd! ;-)

p.s. Sorry voor de halve foto's hier en daar. In de preview zijn ze wel heel, maar eenmaal gepubliceerd zijn ze dan toch te groot.. Kleiner lukt ook niet, of heel inieminie dus daarom maar zo.. (Als iemand nog een tip heeft om dit wel goed te krijgen, ik hoor het graag!)

2 opmerkingen:

  1. Ik was gewaarschuwd, maar ja, nieuwsgierig he, toch even kijken. Oh, wat een leuke spulletjes. Wordt er helemaal hebberig van. Maar toch bedankt voor de tip, want die verlanglijstjes moeten wel vol komen.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Shit mijn nieuwsgierigheid heeft het ook gewonnen. Wat een super mooie Green gate artikelen. Heb meteen de catalogus aangevraagd.Nu nog een dikke zak vol met geld :-)Trouwens in plaats van ons te waarschuwen kun je misschien beter deze verleidelijke berichtjes niet meer plaatsen ;-)
    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen