zondag 9 oktober 2011

An autumnproject on a rainy day

Wanneer de dag regenachtig is, of misschien kun je het beter herfstig noemen...
When the weather is rainy, or maybe just fall...... is het fijn om gewoon lekker te knutselen. Niet eerder heb ik mij gewaagd aan een scrapproject maar nadat ik gisteren in de nieuwe winkel van Kikidoe (in Noordwolde) een paar leuke Tildascrapvellen heb gehaald, had ik ook zo'n zin om lekker aan de slag te gaan met de nieuwe spulletjes!

... it's nice to craft a little. This is my first scrapproject but yesterday when I was in the shop of Kikidoe (at Noordwolde) and bought soms Tildascrappaper, I couldn't waith to work with this new materials!Ik vond het heerlijk om te doen! Lekker freubelen!!

And I find out: I love to scrap!


Als achtergrond heb ik ook een Tildavel gebruikt.

The background is also a Tildapaper.

Aan de zijkant plakte ik een kantje voor de afwerking.

At the side I stuck a lace to finish the project.


Gezellig een kaarsje erbij aan, dat hoort er eigenlijk wel bij tijdens zo'n donkere dag.

I burned a candle, it should be part of dark days.


En daarna met een kopje thee en wat lekkers op de bank kruipen met een tijdschrift. Heerlijk, zo'n knusse vrije zondag!

And after this I made myself a cup of tea and something sweet and instal myself on the couch with a magazine. I love cosy sundays like this one!

Ik heb bij Kikidoe ook meteen wat knipvellen (ook weer van Tilda) en materiaal meegenomen voor een leuke kerstscrap straks, ik heb nu al zin om daarmee aan de slag te gaan!

Als laatste even de link van Kikidoe: http://www.kikidoe.nl/

I bought also some Tildapapers and material at Kiki's shop to make a nice christmasscrap later, I look forward to start with it!

Finally the link of Kikidoe: http://www.kikidoe.nl/

3 opmerkingen:

  1. PRACHTIG echt herfst, ik ben gek op tilda en bij kikidoe bestel ik regelmatig. Ben alleen nog niet in haar winkel geweest, Fijne week en ben benieuwd naar je kerst-scrap. Groetjes Esther.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wow wish i could have gone with you!x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. leuk dat je zo snel al wat met de spulletjes gemaakt hebt! tot ziens in de showroom!
    Groetjes Kiki

    BeantwoordenVerwijderen