maandag 19 maart 2018

Paasleuks



Na een heel gezellig familieweekend zijn we nu weer thuis. Met mijn moeder, zusjes, broer, aanhang en kinderen zaten we in een boerderijtje in het noorden van Friesland. Het is een echt oud boerderijtje met de oorspronkelijke bedstedes (waarin je ook nog steeds kunt slapen, wat een deel van de familie ook deed), en een grote stal met 5 paarden en pony's, een aantal schapen en elf lammetjes. Het hele weekend was ik offline, wat ik eigenlijk wel even heerlijk rustig vond. We vermaakten ons met veel spelletjes en gezellige gesprekken.

En langzaam gaan we alweer richting de Paasdagen. Ook dan zijn we meestal een dagje samen met de familie, waarbij we eieren verven en verstoppen, en daarna maakt mijn moeder er gevulde eieren van. In de folders en op internet kom ik alweer allerlei leuks tegen voor Pasen. Ik wilde er een aantal met jullie delen. 
Deze paasgebakjes van de Hema vind ik ontzettend leuk en ze zien er bovendien heerlijk uit!

Afbeeldingsresultaat voor paaseitjes ah

We kunnen ook dit jaar weer paaseitjes scheppen bij onder andere AH en Hema. Met weer bijzondere smaken, zoals raketijsjes smaak, cookie dough, met knettersuiker (allemaal AH) of bijvoorbeeld tompoucesmaak (Hema).

Vilten hanger, konijn met wortel
Vilten hanger, vogel, blauw/groen
Tafelkleed, Pasen, 150x250 cm
Eierwarmer van wol, konijn, groen
Alle bovenstaande  decoratie, het tafelkleed en het eierwarmertje zijn van Dille & Kamille. Daar word je toch ook hebberig van!
Ik heb nog niets gekocht, was het ook niet van plan omdat ik nog best wat heb liggen. Maar er is wel weer ontzettend veel leuks! Ik zal van de week maar even gaan 'shoppen' op zolder ;-)

Fijne week!


2 opmerkingen:

  1. ja leuk zon oude boederij met de familie super gezellig allemaal en dan verpest internet de sfeer ook beetje dan weekend zonder is ook niet zo erg lekker rustig vaak als het maar geen weken duurt dat zou wel wennen zijn we hebben onze wereld zo digi gemaakt dat
    je haast niet meer zonder kunt alles gaat via het net of pcs

    leuk he al die paasspullentjes ik heb ook niet zo veel gekocht aleen wat houten figuurtjes laast we choco eitjes aarbei

    sinasappel en coco mint natuurlijk ha ha ha aldi lidel zag die van knettersuiker hi hi grappig bij ah doet mij beetje denken aan vroeger hi hi had je van die zakjes cadbury brits chocolade merk doet dat met jellybeans in hun rockyroad madness bars erg grappig maar mierzoet leuk voor keertje tafel kleed is zo leuk van dille & kamille en die blauwe houten vogeltjes en gele kuikentjes zo schatig en die kleine blauwe houten vergeet mij nietjes wij hebben famillie dag eerste paasdag met hightea nu al zin van een neef die jarig is

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattig tafelkleed, toch maar eens bij Dille en Kamille binnen lopen voor de Paas. Ik wist niet eens dat er zoveel verschillende paaseitjes waren. Ik shop te weinig...:-)

    BeantwoordenVerwijderen