donderdag 1 juni 2017

Hey June!

Vandaag zat ik even op de fiets op weg om mijn zoon van school te halen, en zong 'hey jude' van the Beatles.. Waarvan ik zonder erbij na te denken 'hey june' van maakte, en daarna bedacht dat het vandaag de eerste junidag is. Vandaar de titel. Meteen er achteraan dacht ik: oh, ik heb zoveel om te laten zien, vandaag nog posten! 

Allereerst: mijn 'wildflowers'. Weten jullie nog, van het zakje, op 30 maart? En anders hierbij de link. Ze zijn wel heel anders dan op het zakje, zie ik nu. Maar leuk zijn ze wel, en zoals beloof trekken ze ook wel vlinders aan. Wat de gele zijn, weet ik niet (jullie?), de paarse heb ik opgezocht en dat blijkt de Phalecia te zijn. En er komen nog twee soorten, die zitten nog in de knop. Verrassing!



En mijn handige vriend maakte voor mij deze plantenschommel. Voor mijn kruidenplantjes (inmiddels al deels gevuld hoor). Het idee zag ik in een tijdschrift, maar ik bof dat mijn vriend zo'n handigerd is!


Met mijn zoon ging ik op Hemelvaartsdag naar Ikea. De lamp naast de bank was aan vervanging toe, dus een nieuwe lamp was het doel. Ik ging voor de Ranarp. 



Hier is hij wat beter te zien. (Let niet op de rommel. De foto had ik eigenlijk even snel gemaakt om even naar mijn familie te appen. Maar ik ben nogal rommelig, dat weten jullie dan ook maar)


En hoe gaat dat bij Ikea: je hebt 1 ding nodig en je komt thuis met meerdere spullen. Zoals deze leuke deurmat..


En de stoelkussentjes waren ook aan vervanging toe, dus ook daar maar meteen nieuwe voor meegenomen. En nog een nieuwe afwasborstel (geen foto).


 En ergens in mei maakte ik ook deze aspergesoep, zonder pakje of zakje. Recept had ik ergens op internet gevonden. Heerlijk en het kan nu nog! 


Ik heb nog veel meer om te laten zien, maar dat moet nog even wachten tot mijn nieuwe neefje geboren is ;-) Ik verklap alvast dat het heel veel werk is! 

Fijn Pinksterweekend alvast!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten