woensdag 7 december 2016

It's beginning to look a lot like...

De Sint is weer richting Spanje en dus haalden mijn zoontje en ik op onze vrije middag ons boompje van zolder. Plus alle kerstversiering natuurlijk! De boom is de mooiste niet meer, maar ach... het kan best nog even. Gewoon extra veel versiering erin, dan valt het helemaal niet meer op! ;-)


We kozen dit keer de donkergroene uit de doos, in combinatie met een beetje rood, wit en roze. Ik vind het wel een lieve combinatie eigenlijk. En mijn zoon is er ook helemaal verliefd op. Helaas liet hij wel mijn nieuwe glazen notenkrakertje vallen.. Maar goed, niks aan te doen. 


En lekker veel slingers dit jaar! Ook dankzij de inbreng van H. Dat is ook wel het leuke met kinderen: ze doen soms dingen die je zelf niet zo gauw zou doen, maar dan pakt het onverwacht heel leuk uit.


Onder de boom een lampje in cadeautjevorm van Ikea, en een opbergdoos van Sostrene Grene.


Het gebreide christmaspuddinkje kocht ik vorig jaar bij de breiwinkel. 


En hier is H. in actie met de krijtstift. Meer hierover volgt later! :-)


En oja, mijn blog heeft ook weer even een andere 'look' voor de kerst. Om een beetje in de kerststemming te komen!

1 opmerking:

  1. ja leuk hi hi mooi kersterig ziet het er uit leuke boom en blog ziet er vrolijk uit mooi

    BeantwoordenVerwijderen