maandag 8 februari 2016

CreativiTIJD!

Zondag is het -zoals iedereen wel weet- weer Valentijnsdag. Persoonlijk deel ik de veelgehoorde mening dat het nogal commercieel is en dat je elke dag je liefde moet uiten. Toch vind ik het ook wel weer leuk om er een beetje aandacht aan te besteden. 


In de winkel zag ik best leuke en lieve kaartjes, maar het was het allemaal net niet. Maar ineens herinnerde ik me dat ik op Pinterest (ja, daar is hij weer! ;-) ) ook allerlei zelfgemaakte kaartjes voorbij had zien komen. En ik kon niets leukers meer bedenken dan een zelfgemaakte kaart. Want: persoonlijk, niet commercieel, creatief en je kunt er natuurlijk heel veel liefde en aandacht in stoppen. En daar gaat het toch uiteindelijk om met Valentijnsdag!  (Overigens kan iets uit de winkel ook met heel veel liefde uitgezocht zijn dus dat wil ik absoluut niet afkraken.)


Voor mijn kaartje kon ik knippen en plakken, naaien op de naaimachine (ja echt, op papier!) én stempelen dus lekker afwisselend. Ik maakte ook meteen maar een bijpassende envelop. 


En de tekst.. ik wilde eigenlijk 'be my Valentine' doen. Maar dat paste niet met deze stempeltjes. En ik heb kleinere maar ontdekte dat die niet meer helemaal compleet waren.. Dus nu maar een kortere, maar toch treffende tekst. 


En ook dit project ben ik nog wel mee bezig. Af en toe.. ;-) Het is een langlopend project zullen we maar zeggen. Is ook niet erg, ik maak het zeker af en als ik er zoals van de week dan mee bezig ben, is dat ook weer zó leuk dat ik meteen weer verder wil.


Kortom.. in Huize Theemuts is weer wat meer creativiteit (of misschien kan ik wel zeggen: creativitijd!) 

1 opmerking:

  1. leuk kaartje margriet ziet er vrolijk uit nee heb er ook niet zoveel mee met valentijndag want als je echt om iemand geeft kan dat elke dag en is het nog meer een verassing als je op een totaal onverwachte gewone doordeweekse dag en verassing krijgt wat vaak nog veel leuker is dan want je verwacht helemaal niks dan maar een kaartje of bief of leuke note of krabbel is nog wel erg leuk om te krijgen maar die tam tam er omheen hoeft van mij ook niet zo dat lange project wat voor woord wordt dat of iet dat dat project waar je al een hele lange lange tijd mee bezig was waar je nog eventjes tijd voor nodig hebt hi hi de kleurtjes zijn wel erg leuk gr

    BeantwoordenVerwijderen