dinsdag 6 januari 2015

Geshopt in York!

Naar aanleiding van mijn vorige post over mijn weekendje Engeland, post ik hierbij nog even over mijn aankopen daar. Jullie hadden het waarschijnlijk al verwacht, bij Cath Kidston ging ik natuurlijk niet met lege handen naar huis. En er was -zoals overal- sale, dus dat was extra leuk shoppen!


Eén van mijn aankopen daar is dit vrolijke strijkplankovertrek. Mijn strijkplank kon wel een nieuw overtrek gebruiken dus ik was blij dat ik deze tegenkwam. Strijken is niet mijn hobby, ik doe het ook niet vaak, maar het zou nu zomaar eens een leuk klusje kunnen worden. Bovendien staat mijn strijkplank in de bijkeuken, in het zicht, en het oog wil ook wat nietwaar? 


Ik kocht er ook nog deze gezellige mokken.


Lekker Engels, lekker gebloemd en lekker zomers...


We kwamen bij veel meer winkels natuurlijk, en zo liep ik ergens anders tegen dit leuke boekje aan. Leuk voor mijn zoontje, want hij zingt dit liedje heel vaak (in het Engels ook!), dus die nam ik voor hem mee.


Het melodietje zit in het boek en verschillende teksten, zodat je naast 'Incy Wincy Spider' ook over de 'Buzzy Wuzzy Bumblebee' kunt zingen...


... en over de 'Hippy hoppy bunnies'..


... en de 'Higgle piggle hedgehog'... echt schattig!


Mijn zoontje was helemaal blij met het boekje, inmiddels ken ik de teksten al bijna uit mijn hoofd door het herhalen :-) 
Ik kocht in Engeland ook nog een cadeautje voor vriendin L., aangezien zij ook heel graag in het Britse koninkrijk komt. Maar omdat zij ook mijn blog leest, zal ik dit maar niet laten zien. Het komt jouw kant nog wel op, L!

Goed geslaagd dus, zoals jullie zien. Ik ben weer wat fleurige dingen rijker!

3 opmerkingen:

  1. leuke britse ditje en datjes voor in huis margriet dat boekje is is so cute super leuk tja denk dat je de liedjes nu wel kunt dromen je wordt nu vast wakker met higgle piggle hippy hoppy and buzzy wuzzy little things elke ochtend wat lief van je ben heeeel niewgierig the cath mugs zijn erg leuk en vrolijk heb jij dat nu ook als je in haar shop staat bij al die mugs dat het zo lastig is met kiezen vind ze allemaal vaak erg leuk maar ja je kan moeilijk het hele rek mee nemen dat gaat ook niet groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaa heel herkenbaar. Ik kon maar moeilijk kiezen, er was gewoon te veel leuks!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heerlijk dat je kind ook interesse in boekjes heeft, komt vast door zijn moeder :-)

    BeantwoordenVerwijderen