vrijdag 15 november 2013

Hot chocolat season

Het seizoen voor Hot Chocolat is weer aangebroken! Nou ben ik vaak van het makkelijke werk: chocolademelk uit een pak even opwarmen, of melk met wat cacaopoeder. Maar het allerlekkerste is natuurlijk warme melk met een blok chocolade. Je hebt ze tegenwoordig aan een stokje en al dus eigenlijk net zo makkelijk. Maar nu mijn tip:




De 'block of choc' van de Lidl. Goedkoop, maar het leukste is dat er nu allerlei smaken zijn. Behalve melk en puur zijn er nu ook met hazelnoot, met speculaas, en wit (al kan ik van die laatste gen afbeelding vinden helaas). Volop variatie dus.


Voor mijzelf is elke dag een ander smaakje geen goed idee maar af en toe een proberen kan niet veel kwaad dus dat gaan we doen :-D  Voor de prijs hoef je het niet te laten in ieder geval

2 opmerkingen:

  1. ja erg lekker ik ken ze die met orange is ook erg lekker!
    leuk ook voor zo rond de feestdagen groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die met sinaasappellikeur ziet er ook aantrekkelijk uit. Ik kom zelf amper bij Lidl, maar misschien toch voor de verandering eens doen. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen