donderdag 17 oktober 2013

Snail Mail

Pas geleden heb ik me voor het eerst opgegeven om mee te doen aan een Snail Mail. De bedoeling is dan om 'leuke post'  te versturen, en je krijgt zelf dan ook iets terug met de post. Er zit dan sowieso een brief bij, en wat (liefst handgemaakte) kleine cadeautjes. Het hoeft zeker geen pakketje te zijn, brievenbuspost is prima, en het is vooral leuk om te knutselen met spullen die je al in huis hebt. Tot zover de uitleg.
Vandaag viel er hier een Snail Mail op de mat, van Ingrid.


Het pakketje zelf zag er al prachtig uit, met handgestempeld papier en aandacht voor detail.



En uit het pakketje kwam dit doosje, ook weer zo mooi beplakt met bladzijden uit een oud Frans boek, kant, knoopjes en mooi papier.


Toen ik het opende, zag ik dit:


Een mooi zelfgemaakt envelopje, een kaart met macarons, en drie zakjes met gestempelde tekst, ook weer zo mooi!


En dit zat er in: een lange brief, heerlijke chocothee met bijpassend een chocolaatje (ga ik vanmiddag proberen!), mooie zelfgemaakte cadeaulabels, zelfgemaakte cupcaketoppers (de vlaggetjes) en 2 lekkere bakrecepten. Echt wat voor mij!


Supercreatief allemaal, het was een groot verrassingpakket! Ingrid, bedankt voor deze fantastische Snail Mail! En voor de rest: kijk ook eens op Ingrid's blog: 365 Miles to Paris (vandaar ook alle Franse invloeden)

Oh, en ik heb zelf natuurlijk ook iets gemaakt maar dat zal ik later laten zien omdat ik nog niet weet of het in goede orde ontvangen is.

3 opmerkingen:

  1. Wat is dit leuk.
    Net een beetje jarig maar toch anders.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat leuke verassing zeg ziet er erg leuk uit heb ook even kijkje genomen op haar blog! ben benieuwd wat jij hebt gemaakt
    groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijn om te lezen dat het zo goed ontvangen is. Heerlijk hè, post ontvangen. Dat kan je dag echt een opsteker geven. Ik vond het erg leuk iets voor je te kunnen maken.

    BeantwoordenVerwijderen