dinsdag 23 juli 2013

Congratulations Kate & William!

Kate en William van Engeland hebben een zoon! Op dit moment is nog niet bekend hoe hij heet, dus ik ben benieuwd. Gefeliciteerd! Congratulations!

Heel toevallig heeft Blond Amsterdam (die we natuurlijk kennen van de gezellige keukenspulletjes en het servies) net een babylijn uitgebracht, Little Blond, en die is zó leuk!

De lijn bestaat uit de print Lovely Fairytale:






To the circus:




en Pink Elephant:




Ooh, ze zijn toch allemaal snoeperig! (Kijk trouwens voor meer artikelen even op de site: http://www.blond-amsterdam.nl/nl/little-blond/) De serie is voor kindjes van 0 t/m 3 jaar. Leuk dus als kraamcadeautje, maar ook om je peuter van 2 jaar in zo'n schattige pyama naar bed te brengen. Persoonlijk vind ik de slaapzak ook geweldig, net als de lakentjes en dekentjes.

En mocht ik nou ook een geboortekaartje krijgen van de hertog en hertogin, dan hoef ik niet lang te zoeken naar een leuk kraamcadeautje voor de kleine prins!

2 opmerkingen:

  1. hoi margriet ja leuk is deze nieuwe collectie van blond voor babys nu weet alexander en maxima ook wat ze cadeau kunnen geven aan het kleintje van william and kate mochten ze wat willen geven
    groetjes en een mooi dag

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely baby things...I am in love with the little elephant print. Thank you for visiting me the other day. Hope your Summer is going well. xoxo

    BeantwoordenVerwijderen