zaterdag 25 mei 2013

Geborduurde Cath Kidston-roosjes

Een poos geleden kocht ik het boek 'Stitch!' van Cath Kidston, inmiddels ook in het Nederlands verschenen.   Hierbij zat ook stof en draad om zelf een borduurwerkje te maken, waarvan je dan een klein tasje kon maken.

Ik heb de bloemetjes inmiddels geborduurd maar bedacht dat ik zo'n tasje waarschijnlijk niet zou gebruiken, dus besloot ik het werkje in te lijsten.


Het past qua kleur weer leuk bij mijn servies dus dat was mooi meegenomen.


En ik heb alweer een ander leuk borduurpatroontje gevonden waarmee ik aan de slag ga. Daarnaast ben ik trouwens ook nog op de naaimachine bezig, het resultaat show ik binnenkort want het is bijna af!


Ik sluit af met een leuk nieuwtje: we gaan verhuizen! We hebben een huis gekocht in onze woonplaats (we huren momenteel nog). Het is groter dan ons huidige huis, dus we gaan er op vooruit. De sleutel krijgen we op 1 augustus dus houd mijn blog in de gaten want natuurlijk zal ik tegen die tijd foto's plaatsen. Nu ben ik  Marktplaats en de kringloop al aan het afspeuren naar wat extra meubeltjes (eventueel opknappertjes) om het leuk in te richten. Behang voor de kamer van onze zoon hebben we al, dat laat ik te zijner tijd ook zien. Voor de woonkamer heb ik ook al diverse plannen. We kijken ernaar uit!

2 opmerkingen:

  1. Wat een lief borduurwerkje, leuk idee om het in te lijsten.
    En spannend een nieuw huis.
    We blijven het volgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey margriet mooi hoor dat boduur werkje van cath dus erg druk bezig met jullie huisje zeker! wel heel leuk ben benieuwd hoe het gaat worden en hoe het uit komt te zien groetjes en fijn weekend leon10 hou je blog wel even in de gaten groetjes

    BeantwoordenVerwijderen