zondag 21 april 2013

Letterlijk en figuurlijk High Tea!

Gisteren werd ik door vriendin L meegenomen voor een High Tea op grote hoogte, dus letterlijk en figuurlijk een high tea :-) Ze had dit voor haar verjaardag gekregen van haar nicht maar die kon zelf niet mee, en daarom vroeg ze mij mee. Daar zeg ik geen 'nee' tegen natuurlijk!


De hapjes zagen er heel lekker uit, er was duidelijk veel aandacht besteedt aan de presentatie. En ze smaakten ook nog eens verrukkelijk! 


Er zaten veel dingen tussen die je normaal niet zo snel krijgt, zoals mangomousse, limoencrème, en bonbons op een stokje, en in een glaasje. Hartige hapjes waren er ook genoeg: wraps met tonijn, een stukje hartige taart, zalm en een broodje met rosbief en parmezaan.  


Het uitzicht was ook fantastisch. We keken uit op het 'Manhattan' van Leeuwarden met hoge kantoortorens en grote gebouwen. Wij zaten zelf bovenin het WTC. 


Hier het uitzicht op de verschillende kerken, onder andere de Oldenhove die net als de toren van Pisa ietsje scheef staat.


Kortom: het was een heerlijk middagje. We hebben genoten! Bedankt L. dat je me meenam, en natuurlijk jij ook bedankt, nicht van L!

5 opmerkingen:

  1. Dat ziet er zeker geweldig uit, zowel het eten als het uitzicht, lekker na genieten!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey margriet niks te danken eigenlijk moeten we mijn nicht bedanken heb haar even een mailtje gestuurd en post volgende week even mijn kant van de high tea leuke fotos trouwens groetjes en fijne zondag leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohhh wat iet er dat allemaal heerlijk en gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jullie hadden ook nog super weer om heel ver te kunnen kijken. En dat van zo'n hoogte!!
    Het ziet er allemaal heerlijk uit.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmmmmmmmm, dat ziet er zeker lekker uit.

    BeantwoordenVerwijderen