maandag 17 december 2012

December Daily- 17: Jeanne d'Arc Living

Ik heb jullie beloofd nog iets uit de Jeanne d'Arc Living te laten zien. Dus hierbij...


De sfeer van het blad is de sobere, Scandinavische sfeer zonder al te veel kleuruitspattingen. Mooi rustig. Er worden veel natuurlijk materialen gebruikt en alle ideeen zijn vrij eenvoudig. Erg inspirerend!


Het blad is niet goedkoop (9,95) maar er staat dan ook vrijwel geen reclame in, en dan heb je ook wat: alle pagina's zijn bijna schilderijtjes op zich, je zou ze zo in een lijstje kunnen doen. Dan koop ik liever een enkele keer een blad wat je keer op keer weer in kunt kijken, dan een iets goedkoper blad wat je na een keer lezen bij het oud papier doet. Het is zo tijdloos, dat is het fijne.


De foto's zeggen toch eigenlijk wel genoeg...


En vandaag lag er ook weer een stapeltje kerstpost op de mat. Ik kijk er elke dag echt naar uit, inmiddels hangt het lijntje in de woonkamer ook al vrij vol.. zo gezellig!


Jullie hebben misschien gemerkt dat ik gisteren niet heb gepost. Ik had allerlei dingen te doen, en 's avonds even geen puf meer. Ik doe mijn best om de komende dagen weer te posten!
Fijne dag!

1 opmerking: