maandag 29 oktober 2012

Dotjes!

Soms heb je geluk en kom je voor weinig geld superleuke dingetjes tegen. Dat hebben we natuurlijk het liefst! Zo trof ik vorige week deze twee schatjes...


Ik was er meteen verliefd op! Dus die gingen mee naar huis...


... en kregen een gezellig plekje. Ik denk trouwens dat ik ze nog wel verhuis, ik moet alleen even kijken waaar ik ze precies wil (want dat is het wel met spontane aankopen: verzin er maar een plekje voor..)


Voor de geinteresseerden: Ze zijn van Wibra en ze zijn er in verschillende varianten. Maar ik vond deze gestippelde exemplaren letterlijk en figuurlijk 'dotjes'!

6 opmerkingen:

  1. hallo margriet ze zijn erg schattig om te zien ook leuk als kerstvesiering straks heb gezien dat uiltjes vogeltjes hartjes hertjes kleine vogelhuisjes nog steeds helemaal hip zijn voor de kerst hema blokker en wibra hebben het al binnen rood , zilver, groen, en bruin brons tinten met goud zijn dit jaar helemaal hip beetje back to nature christmas dus met thema flora en fauna natuur wel weer erg leuk groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die zijn leuk, ik snap h elemaal dat je ze niet kon laten staan.

    Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. So Sweet,Happy Halloween***
    Thea x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke vogeltjes! Is dit het kleine of het grote formaat? Heb vanmiddag ook maar even bij de Wibra gekeken maar ze toch maar laten staan. Wist even niet waar ik ze dan neer zou zetten.
    Groetjes,
    Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Maaike,
    Dit zijn de kleintjes, die vond ik leuker dan de grotere.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh my goodness...they are darling and I am so loving all your PIP studio dishes. Here in Canada it is hard to find any PIP but to my delight I have found a store in Vancouver that carries a few pieces...pure joy. Now my collection begins. Happy new week to you.

    BeantwoordenVerwijderen