vrijdag 21 september 2012

Wie hier thuis De (gekleurde) Broek aanheeft... (nieuw project!)



Ik ben sinds het begin van de gekleurde broeken-rage ook helemaal fan van de Gekleurde Broek. Ik vind het zo'n vrolijk gezicht: van die groepjes fietsende schoolkinderen allemaal in een gekleurde broek! Ik moet eerlijk bekennen dat ik er zelf nog niet een heb (schánde) maar mijn zoontje heeft er al een (zie onderste plaatje) en deze gele (boven) heb ik gisteren voor hem besteld! Helemaal blij mee, ik wilde hem zo graag hebben maar zijn maat was steeds uitverkocht in deze kleur...


Nou wil het toeval dat in de nieuwste Jij & je Kinderen ook een zelf te maken jeansbroekje staat. Ik heb nog niet veel ervaring met het naaien van kleding dus ik ga eerst even een proefbroekje proberen van grijze jeansstof die ik nog heb liggen. Mocht het een succes worden, dan wil ik natuurlijk ook gekleurde jeansstof aanschaffen en zelf nog wat leuke gekleurde broekjes in elkaar zetten! Dit wordt dus mijn nieuwste project! Ik hou jullie op de hoogte! Maar eerst wachten tot het patroon op de site komt want daar zit wat vertraging op (aldus de informatie op betreffende website). Nou ja, ik heb wel wat om naar uit te kijken: het patroon, en de Geweldige broek!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten