donderdag 7 juni 2012

Patchwork boxkleed

Ik had het al eens laten zien, maar toen waren het nog niet meer dan geknipte lapjes stof..
 ... maar dit is dus hetgeen wat nu in de maak is. Een patchwork-boxkleed! Natuurlijk heb ik al een boxkleed  maar een extra is altijd handig.
 Hij zit nu in elkaar, alleen wil ik de naden nog doorstikken, sowieso die van de randen. Misschien die van de vakjes, maar dat bekijk ik zodra ik de randen heb gestikt. Het zou ook te druk kunnen worden.
Het was een heel karwei met al die lapjes, maar wel erg leuk om te doen. En wat er nu nog aan moet gebeuren is handwerk, dus dat kan lekker vanaf de bank (en ondertussen half het EK volgen :-) )

1 opmerking:

  1. hey margriet het ziet er weer super leuk uit mooi het boxkleed leuke kleurtjes ook weer! pas je wel op dat als er doelpunten zijn en er goal geroepen word je je niet in je vingers prik van de schrik pakje peisters doet wonderen! maar nu heeft de kleine er weer mooi kleedje bij groetjes leon10

    BeantwoordenVerwijderen