zaterdag 10 juli 2010

Verzonden swap

De laatste weken ben ik niet echt actief geweest op naaigebied. Het is zo warm buiten, dus ik moet eerlijk bekennen dat ik toch veelal in mijn vrije tijd naar het zwembad fietste in plaats van dat ik de naaimachine pakte. Maar jullie hebben nog wat tegoed van mij, namelijk de door mij verzonden Tildaswap! Ik had jullie wel laten zien wat ik heb gekregen maar niet wat ik heb verstuurd..
The last weeks I've been not really active in sewing. It's so warm outside, so I have to admit I went on my bike to the pool instead off taking the sewingmachine when I have some time off. But you have some credit from me, the Tildaswap sending by me! I've showed you what I got but not what I send..
Dit is het pakketje wat ik heb verstuurd (ingepakt)
This is the package I've send (wrapped)

En dit zijn de cadeautjes uitgepakt. Omdat ik wist dat mijn swapsis erg van aardbeien houdt, heb ik er een beetje een aardbeientintje aan gegeven.
And this are the presents unwrapped. I knew my swapsis loves strawberries so I gave the swap a strawberrytouch.

Van Tildaplaatjes heb ik een kaartje gemaakt.
I have made a card with Tildapictures.
Lookie heeft het ook warm en wil alleen nog maar slapen. Ssssh.....
Lookie feels also very warm and only wants to sleep. Sssssh.....
Oja, en ik heb de aardbeienswap afgemaakt en verzonden naar mijn Engelse swapsis. Ik hoop dat ze het leuk gaat vinden!
And oh, I finished the strawberryswap and send it to my English swapsis. I hope she's going to like it!
Allemaal een heel fijn weekend gewenst, en geniet van het heerlijke weer!
I wish you all a lovely weekend, enjoy the beautiful weather!

3 opmerkingen:

  1. your makes are so pretty,the card is lovely... have a super time in the sunshine..jackanne xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful Tilda swap parcel.
    I hope you will receive the strawberry swap parcel I sent you this week.
    Luv Sophie xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I can't believe i've only just come across your blog . . . the swap gifts are gorgeous, the doll is just so sweet!

    Lisa
    x

    BeantwoordenVerwijderen