vrijdag 4 juni 2010

Lijnvriendelijk!

Ik moet jullie iets bekennen. Na een winter vol verleidelijkheden en weinig beweging, wil er bij mij nog wel eens wat aankomen. En ik hou ook al helemaal niet van sport, dus dat werkt ook niet echt mee. Het scheelt dat het nu mooi weer is, dan is het leuker om naar buiten te gaan en in beweging te komen. Maar wat mij het meest helpt is mager eten en weinig tot geen tussendoortjes nemen. Behalve dan deze no-calorie-muffins... die mogen wel! En een appeltje tussendoor is natuurlijk ook niets mis mee...
En lekker bezig zijn. Zoals met deze muffins en appeltjes dus, en de Tilda-swap die ik in het weekend verstuurd heb richting Engeland. Wat er in zit blijft nu nog even een verrassing omdat we elkaars pakketje nog niet hebben ontvangen. De muffins en appeltjes zitten er in ieder geval niet in!
Ook is het heerlijk weer om nog even lekker in de tuin te zijn. Het is duidelijk dat de zomer eraan komt...
... want de sering bloeit alweer...

... en er zijn aardbeitjes 'in de maak'...

... en ook de druifjes beginnen al te komen ook al zijn ze nu nog heel klein. Dat vind ik altijd zo leuk om te zien, al die beginnende vruchtjes, bloemetjes en knopjes. We moeten nog even geduld hebben, momenteel is alleen de rabarber uit onze tuin klaar om te eten. Maar is dat niet de charme van de natuur, dat elk seizoen weer nieuwe verrassingen geeft? En het is ook nog eens allemaal lijnvriendelijk (mits er geen suiker overheen gaat natuurlijk, en dat moet bij de rabarber wel!!) :-)
Ik wens jullie alvast een heel fijn weekend!

3 opmerkingen:

  1. Hoi, wat een leuke creaties maak je die ook wel voor een ander?
    en die aardbeitjes bij ons zijn zo ook zo ver, en die druiven, lachen die hebben wij ook tegen de schutting staan, ook van die mini's eraan. Leuk hé.

    Liefs Stina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke appeltjes en muffins.
    Ik vind ze heel knap gemaakt.
    Laat je ons nog wel meegenieten van de swap als die open mag???

    groetjes Jeanet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Doe mij ook maar zo'n muffin!!!! Het ziet er allemaal weer even smakelijk en gezellig uit!
    Enne... wel foto´s van de swap laten zien he, ben héééél nieuwsgierig!

    BeantwoordenVerwijderen