maandag 5 april 2010

Stofjes!!!

Vandaag was het Stoffenspektakel in Heerenveen. Twee keer per jaar is deze grote stoffenbeurs in de buurt (dat wil zeggen: in Friesland), afgelopen najaar was het in Leeuwarden. Ik zie het als een leuk dagje uit, lekker sneupen tussen de lapjes, ik kan me er uren vermaken! Ik was er met Maaike en het was uiteraard weer heel gezellig. En ook vandaag vloog te tijd weer voorbij, maar ik heb ontzettend leuke stofjes gescoord: Dit zijn mijn aanwinsten van vandaag. Ik heb het best bescheiden gehouden toch? Het bovenste stofje vind ik een echt Tilda-stofje, ik heb er nog geen specifieke bestemming voor maar dat komt wel. Het rozenstofje daaronder ben ik het meest blij mee, ik vind hem helemaal geweldig!! Het groene ruitje ga ik gebruiken om een nieuw sloopje te maken voor de stoelkussens in de woonkamer.
Dit is het rozenstofje nog even van dichtbij. Ik ga er een rokje van maken, naar een patroon van farbenmix. Is het geen mooi stofje? Met die roosjes erop... zucht... En het witte linnen combineert er ook weer leuk bij, wellicht maak ik daar een topje van voor op de rok. Spijkerjasje erbij, of een leuk vestje, ik zie het al helemaal voor me.

En nog een keer het stofje. Had ik al gezegd hoe leuk ik deze vind?? ;-)


En deze is toch ook schattig? Ik vind het een mooie roze kleur, en dan die vogeltjes, vlindertjes en bloemetjes erop... Ja, ik ben happy met mijn aankopen van vandaag! Nu nog iets leuks er van maken, ik heb al helemaal zin om aan de slag te gaan!

2 opmerkingen:

  1. met smacht wachten we dus op een foto waarop rokje, topje en jasje geshowd worden ;)!

    Groetjes
    Lynda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haaai Margriet, wat een gave stofjes!! Die stoffenbeurs in Heerenveen is me totaal ontschoten helaas... jammer, want het is hier niet ver vandaan.
    Wij waren vandaag echter de 'andere kant' uit, naar Hindeloopen. Daar was het ook heerlijk hoor, maar geen stofjes gezien haha.
    Fijne week!
    Groetjes,
    Anita

    BeantwoordenVerwijderen